Jolanda

Jolanda

Pagina's

vrijdag 9 juni 2017

Stoppen

De laatste tijd heb ik niet meer geblogd.
Dat had een reden. Maar het beviel me prima.
Het gaat goed met ons, maar mijn vertrouwen in mensen heeft een flinke dreun gekregen.
In ons gezin zijn we echter dichter bij elkaar komen te staan.
Zo heeft elke donkere wolk wel een zilveren rand.

Ik stop met deze weblog.
De kinderen zijn groter, er valt over hen genoeg te vertellen, maar niet op het www.
Over het buitenleven heb ik ook al veel geschreven. We tuinieren rustig door, in de moestuin rommelen we althans. In de siertuin is toch not done.
Een hoop te doen, te weinig tijd en energie.
Toch proberen we in vertrtouwen op onze God ons werk te doen.

Het schrijven hier heeft me vooral in de eerste jaren enorm geholpen in mijn persoonlijke leven.
Alle lezers wil ik ook bedanken, vooral degenen die weleens reageerden.

Ik laat dit alles nog een tijdje staan.
Misschien zul je me ooit weer op een andere blog ontmoeten, wie weet.








37 opmerkingen:

  1. Oh zo spijtig maar ik begrijp het wel (we hebben ook het vertrouwen in mensen de laatste tijd verloren)...kom de laatste tijd ook weinig aan bloggen toe...ik las je graag maar gaf niet altijd een reactie....het gaat jullie goed ! en wie weet tot ooit...liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal je blog missen, maar kan me levendig voorstellen dat je de privacy van het gezin voor laat gaan. Ik heb van je blogs genoten, alle goeds!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Jolanda, dankjewel voor alle fijne blogs van de afgelopen jaren! Je stond al een tijd in mijn dagelijks te bezoeken rijtje blogs, dus ik vroeg me al af of alles wel goed met je ging nu het zo stil werd.

    Jammer dat je er mee stopt, maar ik wens je veel liefde en mooie dagen met de jouwen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartelijk bedankt voor al die berichten die mij (en andere lezers) een kijkje in het agrarische leven gaven. Met veel plezier heb ik je blogs gelezen, jammer dat er vervelende redenen zijn om met het bloggen te stoppen. Ik wens jou en je gezin alle goeds en bovenal Gods zegen toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga je missen! Vond het altijd fijn en inspirerend om hier te kunnen lurken. Het ga jullie goed! Vrede van God zij in jullie huis en hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda, Ik begrijp je keuze maar vind het wel erg jammer. Bedankt dat we mee mochten kijken in jullie leven. Ik wens je alle goeds, bovenal Gods zegen toe.
    Liefs van Helma (gezinsleven)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda,
    Jammer dat je gaat stoppen, ik las je verhalen graag. Maar nog veel verdrietiger dat dit de reden is om te stoppen. Ik wens jou en jouw gezin het allerbeste, maar bovenal Gods zegen toe. Ik hoop je nog wel via Terdege te volgen;-)
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer maar begrijpelijk. Ik genoot juist van de boerenlevenblogjes. Zeker omdat dit in de media vaak te eenzijdig belicht worden.
    Geniet met je gezin van alle dingen die je gegeven worden.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Begrijpelijk dat je stopt maar jammer , las je blogs altijd met veel plezier. Wens jullie als gezin alle goeds toe en veel geluk en Gods Zegen voor jullie allemaal.

    Gr Henriette
    www.onsleveninroemenie.blogspot.ro

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammer, maar begrijpelijk. Alle goeds voor jou en je gezin!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer dat je stopt. Ik reageerde nooit maar ik genoot erg van je blogjes. Het was zo leuk om te lezen hoe het er in een groot boerengezin aan toe gaat. Ik heb veel bewondering voor je hoe je het allemaal draaiende houdt.
    Ik wens jou en je gezin het allerbeste en, wie weet, misschien bedenk je je ooit.
    Groetjes,
    Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg jammer dat je stopt maar ook begrijpelijk, ik blog ook meer prive, alleen voor diegene die jij wilt die het leest, misschien een idee voor jou?? Staat het dus niet op het internet dat iedereen het kan lezen.

    Succes hoor met jou mooie gezinnetje.

    Gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jolanda,

    ontzettend jammer dat je stopt,ik ga je zeker missen.Las je blogs graag en vond ze zoooo herkenbaar.
    Ik ben ook boerin en ook hooggevoelig.Ik reageerde nooit,nu dus even wel.Wat verdrietig dat het op deze manier moet.Mensen kunnen zo enorm tegenvallen.Ik wens jou en je prachtige gezin en jullie mooie bedrijf alle goeds en de zegen van de Heere toe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik sluit me hier helemaal bij aan! Alle goeds toegewenst!

      Verwijderen
  14. Jammer dat je stopt. Ik mocht je berichtjes graag lezen.
    Het allerbeste toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jolanda,
    De laatste tijd mistte ik je berichtjes al, wat jammer dat je stop! Bedankt voor alle doorkijkjes die we kregen in jullie leven. We (manlief ook) en ik wensen jullie het Allerbeste toe voor jullie allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Jolanda,
    Ik snap het helemaal.
    Zelf twijfel ik ook.
    Ik ga het nog even proberen, maar als reacties blijven zoals ik ze laatst had, of als ik merk dat er toch mensen van mijn blog weten, waarvan ik dat niet echt nodig vind.
    Is het voor mij ook genoeg.
    Heel hartelijk dank voor het mee laten leven met je blog, gezin en het boerenleven!
    Ik heb ervan genoten!
    Alle goeds voor jou en je gezin voor nu en in de toekomst!
    Lieve groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jammer, ik vond je blogjes altijd gezellig (ook al ken ik je helemaal niet). Maar er is een tijd voor alles :) Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel jammer, maar ik begrijp het zeker. Dat is ook de reden dat ik toen ben gestopt.
    Ik merk dat er in blogland veel mensen zijn die zijn gestopt of willen stoppen. Zo jammer!

    Alle goeds voor jou en je gezin!

    Groetjes,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Bedankt voor je gezellige blogjes, heb ze vaak als bemoediging gelezen. Jouw recept voor kwarktaart (die met aardbeipureersel) is hier al 2 jaar favoriet! Dank daarvoor en alle goeds gewenst.

    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook namens ons alle goeds en wat nodig is toegewenst voor de toekomst in gezin en bedrijf. Altijd met veel plezier je stukjes gelezen en ook recepten overgenomen.
    Alle begrip voor je beslissing. Gr. Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat je stopt vind ik jammer, ik las je berichtjes zo graag! Maar wat ik echt verdrietig vind is de aanleiding, waarom kwetsen mensen elkaar toch zo?
    Ik wens jou en je gezin alle goeds toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hier ook een "stille" lezer. Ik las je berichtjes heel graag, jammer dat je stopt. Alle goeds toegewenst voor jou en je gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Och wat jammer, ik las graag bij je over het boerenleven en de spelende kinderen. Kan het wel begrijpen. Heel veel goeds voor jouw en je gezin en misschien tot later. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heh wat jammer dat zoiets negatiefs je (o.a.) heeft doen besluiten om te stoppen met dit blog.
    Ik begrijp het wel hoor. Hele negatieve dingen heb ik niet meegemaakt nog, gelukkig. Maar al wel een paar keer reacties gekregen van bekende over reacties die ik bij een ander geplaatst had. Voelde bijna alsof je gecontroleerd wordt...!
    Ik wens jullie alle goeds en van harte Gods zegen toe.
    Groetjes Marike

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Jolanda, dank voor alle fijne, gezellige, leuke, leerzame berichtjes. Hartelijke groeten van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Jolanda, ook ik vind het jammer dat je stopt, maar ook zo begrijpelijk. Dank je wel voor al die jaren dat je een kijkje liet zien in jullie leven. God`s zegen voor jou en je gezin.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik las je stukjes altijd met plezier, maar ik begrijp je heel goed dat je nu stopt. Als je vertrouwen in mensen een dreun krijgt, gaat je dat werkelijk niet in de koude kleren zitten, helaas weet ik uit ondervinding wat het inhoud. Fijn dat jullie er als gezin sterker uit zijn gekomen, wat een mooie uitspraak van je over de wolk met zilver randje! Ik wens jou en je gezin Gods zegen toe in je verdere leven!

    hartelijke groet
    sarina ooms

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Jolanda, ook ik vind het jammer dat je stopt, maar ook wel begrijpelijk, mensen zijn keihard in hun oordelen, sterkte in alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik las je stukjes regelmatig. Jammer dat je stopt, maar wel begrijpelijk. Ik wens je heel veel zegen voor jou en je gezin en sterkte met alles!
    Hartelijke groet,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dank je wel voor je leuke berichtjes en ik wens jullie alle goeds!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Bedankt voor alles wat je deelde.
    Steeds weer even mee mogen kijken in jullie leven vond ik steeds weer bijzonder!
    Alle goeds voor jou en je gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel jammer dat je stopt. Ik las je blogjes altijd met plezier.
    Het ga jullie goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat jammer dat je stopt. Bedankt voor je blog. Dank zij jouw recept van nasi en bami ben ik gaan koken zonder pakjes en zakjes. Ik geef dat recept altijd door aan anderen. Ik zeg dan "Google maar op de spil van het gezin-nasi"
    Veel geluk in je verdere leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Jolanda, bedankt voor alles ! Je hebt veel mensen via je blog ook veel kunnen geven. Niet vergeten... Maar natuurlijk respecteer ik je besluit. Ik hoop dat je jezelf kunt blijven. Ook nadat wat je nu meemaakt of meegemaakt hebt. God heeft je gemaakt zoals je bent én bedoeld bent. De wereld om je heen maakt het niet altijd makkelijk... Ik wens je de wijsheid en liefde van God toe. Veel groetjes van dit boerenerf.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...